Essence snizenje! Moj ulov 2018

Ćao najbolji moji.
Dobrodošli u novi post. Sigurna sam da ste svi primetili bombardovanje na društvenim mrežama o velikom Essence sniženju. Nije to bilo kakvo sniženje već jedno mnogo lepo i ekonomično za sve nas. Akcija od 129 din se dešava dva puta godišnje, tada su proizvodi koji izlaze iz asortimana dostupni po toj ceni. Međutim, mi imamo samo jedan Lilly u Zaječaru i nisam htela da se oslonim na to kako ću sve naći u radnji pa sam se odlučila za online kupovinu. Ulovila sam sve ovo što ćete videti u daljem postu, i to sam naručila čim je postavljeno oko 1h uveče, do jutra je već sve nestalo. Tako da vam ja preporučujem online kupovinu, u poslednje vreme uvek biram online kupovinu. Možete sve lepo polako da pogledate sve proizvode. Pa možemo da pređemo na moj ulov.
Essence glow&care 
Essence nail repairing oil
Essence ultra gloss nail shine
Dakle, uzela sam ova tri lakića, za oporavak noktiju, videćemo kakvi su, deluju lepo i zanimljivo. Ako je neko koristio neka mi piše u komentarima utiske.
Essence get picture ready!
10 get in shape je nijansa, ovo je set za konturisanje lica. Na prvi pogled mislila sam da je kremasta paleta, međutim nije, kamena je. Proizvodima treba malo više vremena da se izblendaju na licu, to je moj prvi utisak. Boje su lepe, ne truse se, što me je jako iznenadilo. 
Essence be kissed by the moon
Neverovatna sjajna paleta u broju 03. Hajlajteri su presavšeni! Samo sam to i probala od kada mi je stigao paketić.
Essence eye&face palette
U nijansi 01 glow for it, imam sada sve tri palete. 02 paletu sam kupila u Beogradu, pogledajte ovdee post.  Verovatno ide recenzija za sve tri palete. Boje su predobre! 
Essence matt matt matt 
Nijansa tečnog karmina iako ga oni nazivaju sjajem je u broju 03 girl of today.  Lepa rozikasta nijansa, prelepo izgled na usnama. Zadovoljna sam. Imam već jedan i obožavam ga. Formula je super, hidrira usne. 
Essence shine shine shine 
Ovo je sjaj u nijansi 08 indie romance. Aplikator je divan, miris je baš lep, ali se sam proizvod lepi na usnama. Videću kako ću ga kombinovati ali ništa posebno nije. 
Essence olovka za oči 
Trebala mi je bela olovka i ova je kremasta, odlična je na očima u vodenoj liniji. Sve preporuke.
Essence make me brow
Ovo ne razumem kako se koristi, ne ostavlja nikakvu boju aplikator, aplikator je sundjerast, pa ako ste koristili ili koristite pišite u komentarima. 
Essence camouflage 2in1 makeup&concealer
U nijansi 30 honey beige. Odgovara mi nijansa, lepo izgleda na licu, nema maske, nije težak, to je prvi utisak videćemo na dalje. Ne miriše ništa posebno, lepo se blenda na licu, sviđa mi se.
I to je to nadam se da vam se svideo post, da li ste vi iskoristili ovu akciju i sta ste ulovili? 

Постави коментар

14 Коментари

  1. Predobro! Ja sam osoba koja za sva sniženja čuje zadnja, tako da mi sljedeći put javi kada bude ovakva prilika haha, inače divni proizvodi, ovaj puder sam i ja probala i stvarno je dobar za svaki dan, lagan dosta, a opet ima nešto što se od pudera traži. Fotkice su također divne ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar ulov.Meni se najviše sviđaju paletice.Probala sam,ali sam zakasnila,doduše kod mene smo sve sem jedne zakasnile,jer je ta jedna došla čim su otvorili i sve pokupila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paletice su odlicne :D Ja sam online narucila jer ovde u Zajecaru je bilo tesko uloviti ovako na policama.

      Избриши
  3. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si uzela/poručila sebi. Baš kao i Iva, i ja sam osoba koja za ovakve popuste čujem zadnja i nikada ih ne uganjam, ali nadam se da ću imati prilike da vidim jednom ❤️❤️❤️

    I follow you ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Super proizvode si odabrala! Volim Essence kozmetiku,mnogo je i inače povoljna a još kada su sniženja mogu se naći jako dobri proizvodi po veoma malim cijenama. Divan post <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  5. Super što si stigla da ugrabiš na vreme. Proizvodi su divni! ❤
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3