Real Techniques Sponge-Prvi utisak!

Ćao najbolji moji.
Danas radimo zajedno prvi utisak Real Techniques blendera za lice. Naručila sam ga sa sajta iHerb.com RT Sponge online. Ovo je bila moja druga kupovina, prvu kupovinu možete pogledati klik ovde kada sam kupila E.L.F kozmetiku pa pogledajte. 
iHerb sajt je odličan i prodaje originalne proizvode, shipping je nekih par dolara, a dostava je veoma brza, za 15 dana stigne paket bez problema, to je relativno brzo. Nema dodatnih troškova, što se tiče carine, pdv. itd. Paket je bio dosta osiguran kako ne bi došlo do loma tokom transporta. 
RT blender dolazi u plastičnom pakovanju, narandžaste je boje i zaobljen je. Viđali ste ga na instagramu sigurno, a i dosta vas mi je napisalo na instagramu kako ste zadovoljne ovim blenderom. Pa danas ga testiramo zajedno. 
Ovo je sunđer pre nego što se nakvasi vodom. 
Sunđer sam oprala 3 puta vodom i sapunom a potom dezinfikovala alkoholom. Ipak preporučujem i vama to da uradite kako ne bi ste možda dobili neku alergijsku reakciju. Sunđer je vrlo mekan i osetljiv. Pazite sa noktima. 
Na pola lica sam nanosila puder i korektor a potom ga blendala RT sunđerom. Pa pogledajte kako je ispalo. Da bi zajedno videli razliku, ali koliko vidim toliko sam pogodila nijansu da mi se ni ne vidi puder na licu što je velikiii plus. Od proizvoda šta sam koristila. Koristila sam dve nijanse FIT me pudera, Catrice korektor, četkica je sa Banggood sajta i na kraju Real Techniques blender. 
Konačan zaključak. Ja sam iznenađena, oduševljena, u odnosu na Aurin blender u koji sam se klela vidim da je RT mnogo meksi. Sunđer je upio baš minimalno proizvoda što mi je bilo čudno, Aurin 3D je znao da upije mnogo mnogo više. Lepo izblenda puder, korektor. Mislim da ću naručiti nekoliko da imam u šteku. Za prvi utisak nije loše, nemam zamerki videćemo na dalje, mada mislim da će me samo oduševljavati. Preporučujeeem! 
Kakva su vaša mišljenja o RT blenderu? 

Постави коментар

18 Коментари

  1. Zaista preedivno izgleda, voljela bih probati ☺
    Super recenzija ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Baš ga želim probati, ali mi je uvek nešto preče haha.
    Odlična recenzija. :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna recenzija,koristim Aurin 3d sundjer i veoma sam zadovoljna,volela bih probati i ovaj,lepo izgleda :-)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Čula sam sve najbolje o ovom beauty blenderu, ali ga nažalost nisam koristila, btw nisam znala da je toliko ogroman xd Odlična recenzija ;D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Hello dear,

    I am follow you, I hope you follow me back!

    Great blog :)

    http://vivereromance.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  6. Great post :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. great blog... keep sharing
    http://www.yoishop.net/give-the-best-surprise-to-your-clients-this-diwali-with-corporate-diwali-gifts.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3