Otvaranje poklon paketa #5

Ćao najbolji moji. 
Kao što već znate iz prethodnih otvaranja paketa imam najboljeg decka na svetu :D Pa pošto se volimo, dobila sam posle dužeg vremena novi paketić, ustvari oko Nove godine sam dobila još jedan, ali vam to nisam slikala, ali na mom instagramu ste mogli da vidite. Dakle, sada me je obradovao ponovo, obožavam ga, obožavam kako misli na mene. Sve Catrice proizvode sam dobila od njega iz Bipe. U mom gradu nema Dm drogerije, a i kad odem sa strane negde, retko pronađem Catrice policu, ovako je sigurnije.
Victoria's Secret
Konačno! Ali ljudi konačno! Sada posedujem nešto od Victoria's Secret stvari i ja sam oduševljena! Verovatno nije poslednji, težim da ih sakupim sve. Dakle, dobila sam miris Kiss i sadrži 250 ml proizvoda. Iznenadila sam se kako miriše, nikada nisam bila dobra da bi vam opisala, ali je vrlo jak i ženstven. Bočica je plastična ali je elegantna i sigurna sam da ga nikad neću potrošiti a još sigurnija sam da je neću baciti. Favorit!
Catrice Liquid Camouflage
Zar i ti Jelena? O da, i ja. Svi su pričali o ovom korektoru, nigde ga nije bilo, i ja sam ga na kraju dobila od dragog. Konačno i ja da isprobam korektor koji ima visoku pokrivnu moć. Moj je u nijansi 005 Light Natural. Sadrži 5,0 ml proizvoda i ima savršen aplikator. Probala sam ga par puta, nisam iznenađena jer sam to očekivala, tu pokrivnu moć, blendanje, sve je super. Sve preporukee.
Catrice Sun Glow Matt bronzing
Bronzeri, bronzeri.. Bronzera nikad dosta! Obožavam ih, leto zima nema veze. Ali naravno, nisam imala ovaj. Catrice mat bronzer, kaže da je za tamniju kožu, moj je u nijansi 020 Deep Bronze. Pakovanje je super, boja je mnogo pigmentovana tako da mora da se pazi sa nanošenjem. Baš malo uzmem sa četkicom da ne bih preterala, super je i super miriše. 

Catrice The Modern MATT 
Paleta koja sadrži samo mat senke, sadrži 9 senki, uglavnom sadrži tople nijanse, i meni se to sviđa. Moja paleta je u nijansi 010 The Must-Have Matts. Ima još jedna ili dve nijanse.. Koristila sam ih i primetila sam da se odlično blendaju, naročito sa drugim bojama, truse se malo ali je podnošljivo, uživam koristeći je. Preporučujem. Ako želite recenziju za neki od ovih proizvoda komentarišite.

Da li ste probali neki od ovih proizvoda? 

Постави коментар

19 Коментари

  1. This perfume must have a beautiful scent <3 And the concealer looks great. So pale tone, my skin like it :D
    Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  3. Imam želju da pomirišem ovaj parfem, a što se bronzera tiče dosta mi liči na Essence bronzer kada je boja u pitanju. :)

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam sada primetila da ima slicnosti sa Essence bronzerom :D

      Избриши
  4. Анониман22/4/17 15:17

    Odličan post. Drago mi je što si napokon probala Catrice korektor, ja ga obožavam :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Malo je reci da sam odusevljena stvarima koje si dobila! Zaista si prava srecnica, draga moja! Tako mi je drago zbog tebe! Sjajan poklon! Uzviaj u proizvodima! Odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Pored toga što imaš jako divnog momka, moram da pohvalim i njegov ukis za odabit poklona :D. Malo je onih momaka koji bi znali da pogode sa čime da obraduju dvoju dragu. Ali ni post nije ništa manje divan u odnosu na poklon i na dosadašnje postove. Sve pohvale.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. HVALAAAAAAAAAA! Kako me uvek odusevis svojim topp komentarima <3 <3 <3

      Избриши
  7. Super stvarčice si dobila. Svaka čast za dečka :D Baš me zanima kako miriše Victoria miris :) Slikice su ti odlične! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Proizvodi i slike izgledaju vrlo lijepo, posebno paleta sjenila! :)

    Le Sagittaire

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3