Otvaranje paketa-Jecina Oriflame Oaza ヅ

Ćao najbolji moji. 
Koristila sam Oriflame kozmetiku nekada davno, a sada mi se pružila prilika da probam makeup proizvode. Oduševila sam se, karmin mi je već favorit! Detaljno pišem recenzije kada isprobam proizvode, sada vam predstavljam šta sam sve dobila. :D 
Za naručivanje Oriflame kozmetike kontaktirajte i pratite Jecu putem Facebook Jecina Oriflame Oaza ヅ,  Instagram j.oriflameoaza i zapratite je na njenom blogu jecinaoriflameoaza.  
Golden Edition krema za ruke
Sadrži glicerin, ulje zlatne jojobe i vitamin E, kožu čine nežnom, glatkom i zaštićenom. Ima 30ml i predivno miriše! 
Giordani Gold kuglice za nijansiranje 
Htela sam da ih probam, i onda me je Jeca iznenadila, i hvala joj na tome. Raznobojne, ručno oblikovane perlice, koje koži daju osunčan sjaj. Kuglice su dostupne u 4 različite kombinacije nijansi. Ja sam dobila u roze nijansi i naziv je Natural Radiance. Kuglice sadrže 25g proizvoda.

The ONE 5u1 Colour Stylish ruž za usne
Ruž sa intenzitetom boje i blistavom završnicom. Hidrira usne, i sadrži 4g proizvoda, dostupan je u 17 nijansi. Moja je u nijansi Warm Nude. Već mi je favorit, posle prvog nanošenja sam se oduševila! 


The ONE gel za neguj trepavica i obrva
Nikad nisam koristila nešto ovako, htela sam da probam i drago mi je što mi se pružila šansa. Gel bi trebao da neguje trepavice i obrve da im pruži nalet vitamina. Videćemo. Sadrži 8ml.

The ONE olovka za oči
Sadrži 1,3g, pa šta znam, olovka je dovoljno tvrda a nije previše meka, meni se sviđa, dobar smokey eye može da se postigne. Isprobaćemo pa javljam utiske.
Šta mislite o Oriflame proizvodima? I šta mi preporučujete da probam? 

Постави коментар

11 Коментари

  1. Super post! (ne razumem se u sminku, ne znam sta drugo da kazem xD)
    http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Interesting products, I'm not a fan of oriflame but the products are interesting :)

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely products dear! Love them all <3
    xoxo

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8/4/17 22:19

    Super stvarcice,preporucujem ti Oriflame proizvode za negu stopala,kao i njihove maskare... Pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Draga post je predivan, iako sam razočarana u njihove proizvode. Ne znam iz kog razloga njihovi proizvodi nisu ogovrarali mojoj koži. Jedino što sam voljela bio je onaj mali sjaj ili ruž ne sjećam se sad pod šta je vođen :D. Bilo je to prije 8godina. I to je bio poslednji proizvod koji sam koristila od njih :(

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3