New in-Born Pretty Store

Ćao najbolji moji.
Sklopila sam saradnju sa Born Pretty Store.com prvo sam se oduševila ljubaznošću ljudi koji su me kontaktirali. Meni je bitan taj prvi utisak. Sajt se bavi prodajom uglavnom zezalica za nokte, uz to prodaju nakit, šminku i još mnogo šta. Imam i moj kod od 10% za sve vas koji želite da naručite sa ovog sajta JKKK10. Posetite njihov sajt. Dostava je besplatna. 
Za više informacija pogledajte na linkove ispod fotografija.
Omiljena ogrlica! Ne skidam je! 
 Ring
Lepši je uživo definitivno. :D 

Iznenadila sam kako se lako stavljaju. Malo treba da se saviju da bi se lepo prilagodile oku, inace koristim Aurin lepak tako da nema mrdanja :D 

Pa mnogi su me gledali sa čuđenjem kada sam prošla kroz grad, ali šta sad, to je sve instagram (haha). Boja je predobra, lako se nanosi, potrebna su dva sloja da bi boja bila intenzivna.
Rado ih nosim.
Obožavam ih! Prelepi su.
Jednostavan i lep, mislim da ćemo se družiti.
Ova četkica mi je trebala, nanosim maske za lice sa njom, mekana je i lepo razmaže masku. 
Jednostavna narukvica koju ne skidam.

Šta vam se najviše dopalo? Ostavite komentar.

Постави коментар

16 Коментари

  1. Sve je prelepo!
    novi post kod mene:https://janead.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se sviđaju narukvica i choker ogrlice sa kristalnim privescima. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Love your post.....i follow you now i hope you follow me back =)
    Kiss dear**

    http://anaandstyle.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su ti predivne 😍
    Sve mi se svidja, najviše trepavice 💙

    ОдговориИзбриши
  5. I love it! You've a cool blog!! Happy Easter! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    MARY MARÍA STYLE

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Jelena, post je jako lijep, a stvarčice su predivne. Očarana sam prstenom, a o čokerima ne mogu ni da komntarišem. Prosto ih obožavam ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3