Странице

петак, 10. март 2017.

Haljine-Sherry London

Ćao najbolji moji.
Danas vam donosim jedan lep post, o sajtu koji me je iznenadio i oduševio Sherry London. Na njemu sam pronašla haljine kao što su za deveruševečernjenova kolekcija haljina i najnovije maturske haljine. Cene su mi okej, za ovakve haljine je cena prihvatljiva. Haljine su kao iz bajke. Neverovatne su. 
Prve tri haljine su mi više za mature, svečane prilike, dok druge tri su više za izlazak, ok crnu haljinu ne baš za diskoteku, ali crna haljina je neophodna za svaki ženski orman. Za sve informacije kliknite na linkove ispod fotografija, tu ćete pronaći cenu, materijal, brojeve itd. 

Today I bring you a nice post on the site that I was surprised and delighted Sherry London. On it I found dresses as Evening dresses bridesmaid dresses, new dresses and the latest prom dresses. Prices are okay to me, for such garments, the price is acceptable. Dress as a fairytale. They're amazing.

The first three dresses are for me more mature, special occasions, while the other three are more to go, ok not so black dress for the disco or the black dress is essential for every woman's wardrobe. For all information click on the links under the photos, you'll find a price, material, numbers, etc.
 1.Pink click
2. Bež click
3.Bebi pink  click
1. Plava haljina click
2. Crvena click
3. Crna click

Koja haljina vam se najviše dopala?
Instagram: jfashionlover97
Facebook: Jfashionlover

7 коментара:

  1. Ove haljine su predivne! Posebno bež i crna. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Interesantana selekcija! Jako mi se dopadaju haljine.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Sve su lepe.. hvala na ovakvom postu :)
    Bez i crna su mi top, i bas mi takve trebajuu :))

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. I'm back after a month off!!
    Love the post and thoughtful content!!
    💗Hope you had an amazing weekend!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!
    MyLyfeMyStory

    ОдговориИзбриши
  5. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/03/botanical-travel-illustration.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши
  6. So many pretty dresses!

    xx Leah / www.eatpraywearlove.com

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3