Странице

субота, 11. фебруар 2017.

GIVEAWAY #3

Ćao najbolji moji.
Danas giveaway, ništa specijalno, želim da vas nagradim i da vam se zahvalim za sve lepe komentare, svaki pregled.. :D Sve proizvode dobijate u kutiji sa slike. U ovom nagrađivanju sam vam spremila:
- H&M bluzicu M veličine
- Sapun od kozijeg mleka
- Sapun od kamiljeg mleka
- Naočare
- She maskara
- Sumer and spice sprej Endless Summer
- Nivea maska za normalnu kožu
Pravila učestvovanja:
1. Budite član mog bloga (Prati-sa desne strane)
2. Pratite me na instagramu jfashionlover97
3. U komentarima napišite odakle dolazite i pod kojim nazivom me pratite na instagramu.

- Još veću šansu imate na instagramu(ako želite, možete samo na blogu da se igrate), da lajkujete sliku, i u komentaru označite jednog prijatelja. 
Darivanje traje do 25.02.2017. kada ću putem random.org izvući pobednika i internacionalno je.
Srećno!

46 коментара:

  1. Divno, draga!
    Sve korake sam odavno ispunila, a moj ig profil je @marsyly <33

    ОдговориИзбриши
  2. Na instagramu sam pod @vildanasuta i dolazim iz BiH :) <3333

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Super giveaway :)
    IG : kaca_stam i dolazim iz Srbije :D

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divno, pratim te iz Srbije
    IG- @dejananenadic78

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Divan giveaway draga! Sve sam uradila. :)

    Bogatić, Srbija
    @https.katt

    Dear Miss Modern

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne stvari!

    Popovac (pokrajina Baranja) Republika Hrvatska
    winter_girl88

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicni pokloni.♥
    Republika Srpska
    Istagram: @_aleksandrija

    ОдговориИзбриши
  9. Nemam instagram, pa ne znam hoce li se uvaziti prijava.
    Na FB i GFC sam Jelena Mitrovic.
    Lep pozdrav iz Leskovca 😊

    ОдговориИзбриши
  10. Jelena draga, zelim da ti cestitam na dosadanjem uspehu i pozelim da postanes jos bolja blogerka! Zaista se radujem tvom givaveju, stvari koje ti darujes su predivne, i blago onom ko ih dobije (posebno mi se dopadaju ove naocare kojima sam dousevljena)! Zelim svim ucesnicima srecu. Ja sam iz Velike Plane (Srbija) i na instagramu te pratim kao @gothic_blogger . :)) <3

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, tvoji komentari me uvek ostave bez teksta! <3
      10 <3

      Избриши
  11. Sve je predobro, a najvise mi se dopadaju naocare. ☺♥
    Kosovska Gracanica (Srbija), instagram: miljanna

    ОдговориИзбриши
  12. Odlično darivanje draga, dopadaju mi se sve stvarčice koje si odabrala! Na instagramu sam @jovanadelibasic, a dolazim iz CG. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Awesome giveaway!!! <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  14. @z_mitrovic
    Lazarevac, Srbija

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Dolazim iz Šabca i pratim te na instagramu pod imenom ivana sumanac.
    Super darivanje!

    ОдговориИзбриши
  17. Na insta @tamarasibic, dolazim iz Zaječara, Srbija.
    Super darivanje.

    ОдговориИзбриши
  18. Iz Beograda, pratim na inst kao @smehuljica88. Sjajno darivanje sapun od kamiljeg mleka odavno prizeljkujem

    ОдговориИзбриши
  19. Igram iz Trebinja, nemam instagram, nadam se da sam u igri :D Poklon je FANTASTICAN!

    ОдговориИзбриши
  20. Pratim iz Loznice. Pokloni su vrh. Instagram @zokamiki.djurdjevic

    ОдговориИзбриши
  21. Ja sam iz Srbije i pratim te na instagramu pod imenom @miryaam.t

    Srecno svim ucesnicimaa

    ОдговориИзбриши
  22. Ja sam iz Srbije, Pancevo.
    Ig: naccy_90
    Divan poklon,hvala na prilici.

    ОдговориИзбриши
  23. Draga, prije svega želim da ti čestitam na dosadašnjem uspjehu i poželim još mnoogo sreće. Na instagramu pratim moj_mali_kutak91, a pratim te iz BiH ^_^

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3