Странице

уторак, 06. децембар 2016.

Ultra Sexy Pink-Šta naručiti iz Avon kataloga?! (Kampanja 17/2016)

Ćao najbolji moji!
Kao što već znate obožavam Avon! A ovo je poslednja kampanja za ovu ne tako lepu godinu, bar za mene. Ali ova kampanja je odlična, dosta dobrih cena :D U prošlom katalogu klik ovde naručila sam parfemisani dezodorans u spreju. Ultra Sexy Pink! Pakovanje je preslatko i naravno bebi pink, a miris je fantastičan. Osnovne note su malina, božur, mošus. Zaljubila sam se u ovaj parfem! :D A šta mi se najviše svidelo iz ove kampanje pogledajte u nastavku.


Mislim da će dobro doći kao poklon nekome za Novu godinu. Setovi od 3 proizvoda su fenomenalni! 
1. Sadržaj seta: Sprej za telo, gel za tuširanje i losion za telo sa mirisom vanile i sandalovine. Malo savršenstvo. Prelepo miriše! Dobar poklon. Cena: 499din.
2. Mirisna kupka sa vanilom.  Cena: 169din.
3. Kupka sa mirisom jabuke i cimeta. Mislim da je ovo jako primamljivo zvuči. Cena: 199din.
4. Set se sastoji od kreme za ruke, losiona za telo i balzama za usne. Ovo je odlična cena! Ne propustite! 
5. Ultra color ruž za usne. Cena: 299 din.
6. Lak za nokte. Izaberite boju prema mesecu rođenja i nosi je za sreću. A ja pošto sam rođena u julu ua mene je "rubin" :D Cena: 199din.


Šta mislite o ovima proizvodima? Pišite u komentarima.
Ljubim vas

17 коментара:

  1. These products look great :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  2. Great post dear

    https://iameleine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Uzela sam ovu kupku u proslom broju od jabuke i cimeta i odlicna je. Svake godine kupujem ove slatke flasice ❤️ Hocu i onu od cokolade da uzmem 😍😊 odlican ti je ovaj post draga.

    ОдговориИзбриши
  4. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    ОдговориИзбриши
  5. Sviđa mi se izbor proizvoda. I ja sam poručila ove "Djeda Mraza" i "lisicu" kupke i moram da priznam da me lisica oduševila svojim mirisom. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  6. Super proizvodi.Obozavam sve sa mirisom vanle.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. nowadays, while humans are extra concerned approximately aspect effects, due to chemical substances in private care,http://guidemesupplements.com/dermessence/

    ОдговориИзбриши
  8. Imam ovaj Avon ruž, a ostale proizvode nikad nisam imala niti probala. Razmisliću o njihovoj kupovini.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    ОдговориИзбриши
  9. Ovi proizvodi stvarno deluju genijalno, baš onako novogodišnji. :) definitivno ću morati da ih pogledam. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  10. Jelena draga, odlican post. Predivni proizvodi, obozavam post.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. a really inspirational post dear
    kss
    =)
    New post in my Lifestyle Blog

    ОдговориИзбриши
  12. Cestitka za decembar https://twitter.com/GlenRose83/status/805477866238570496
    Follow me on blogspot

    ОдговориИзбриши
  13. These products are too pretty. Perfect for a gift.
    Yes, would love to follow each other. I just followed your lovely blog.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  14. amazing post :) love
    I'm follwoing you I hope you can follow me back
    a sweet kiss
    Sara M.
    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3