Странице

петак, 16. децембар 2016.

Pismo Deda Mrazu ❄



Dragi Deda Mraze,

Nadam se da si počeo sa sakupljanjem novogodišnjih želja i da ćes ih sve na vreme ostvariti. Dakle, moja godina je mogla da prođe mnogo bolje ali nisam imala nikakav uticaj na to, možda krivim sebe za te trenutke kada sam bila bespomoćna, nisam mogla ništa da uradim. Postoji ona rečenica da ljudi žive sve dok ih se ljudi sećaju i spominju. Tako je i sada, znam Medeni da me čuvaš sa neba iako si bio pas imao si više duše i srca od pojedinih ljudi. Sada je sve prošlo Deda Mraze, ove godine kao i svake prethodne godine želim oko sebe samo pozitivne ljude, nasmejane, bez problema i ogorčenosti. Želim zdravlje, ljubav i sreću u predstojećoj godini. Materijalne stvari mi nisu bitne, doćiće, vremenom. Ljubav sam pronašla, konačno, izgleda da je on onaj prava Deda Mraze :$ Znaš da volim slatkiše, jedan paketić kao i svake godine ispod jelke, to je moja želja. (hehe) A inače, kako je tebi prošla godina? Jel si spremio nove igračke za one najmlađe? Ahh kako su dragoceni osmesi dece kada otvaraju paketiće. Pa da te više ne zadržavam, znam da imaš punoo posla. Nadam se da ćes mi ispuniti želje i učiniti sledeću godinu vrlo zanimljivom i lepom.


S'ljubavlju Jelena




11 коментара:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno! Lijepo je što tražiš nematerijalne stvari i jer se veseliš sitnicama. Drago mi je što si našla ljubav, ima da te čuva i da te tjera na daljnje pisanje. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, Zaista sam uzivala citajuci ❤
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Such a great post :)
    Thank you for your comment.
    Of course we can follow each other.
    Started following you and now it's your turn.
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hi dear, such a lovely post. I am following you, hope you follow back.
    Kisses,
    Love is the new black
    Sorteio! Participa!

    ОдговориИзбриши
  6. Baš lepo i osećajno pismo! Ja ti želim da ti Deda Mraz ostvari sve željice!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3