Странице

уторак, 20. децембар 2016.

Da li sam ostvarila 25 stvari u toku 2016.godine?

Ćao najbolji moji.
Pre godinu dana sam napisala listu stvari koje zelim da ostvarim u 2016.godini. Pa sada mogu slobodno da kazem da sam neke stvari uspela a neke nisam jer nisu bile do mene. Trudila sam se, postala sam bolja, organizovanija, kreativnija. Ova godina je bila koliko toliko dobra, nadam se da će sledeća biti mnogo bolja. Dakle, 25.stvari koje sam zadala sama sebi možete pogledati ovde. A evo i liste: 
Dobrovoljno dati krv; ✖ 
Smršati malo više;  
Kupovati vise garderobu, manje šminku; 
Biti organizovanija; 
Redovno ubacivati papiriće u teglicu uspomena; 
Uspeti nedelju dana bez haosa u sobi(vraćati sve na svoje mesto); 
Hraniti se zdravo; 
Napraviti policu za štikle; 
Dobiti vozačku dozvolu; 
Kupiti novi mobilni telefon; 
Naručiti Glambox; 
Nedelju dana bez slatkiša; 
Snalaziti se bolje u kuvanju; 
Napraviti porodično stablo;  
Naručiti contour effects 2-city color; 
Više pešačti, manje koristiti taksi; 
Biti redovnija na blogu; 
Dostići 100 pratilaca na blogu; 
Izlaziti još više sa prijateljima; 
Pokušati bez kašnjenja bilo gde; 
Napraviti originalan poklon najboljoj drugarici za rođendan; 
Obići sve kafiće u gradu; 
Potrošiti barem pola kozmetike, osloboditi mesta za nove; 
Naručiti nešto sa stranih sajtova; 
Napraviti par nagrađivanja na blogu; 

Mislila sam da sam hrabra što se tiče davanja krvi, verovatno ću dati kada budem primorana na to. Polica za štikle je nemoguća, mislila sam da će mi tata napraviti, ali to kako sam ja zamislila od toga nema ništa, možda sledeće godine. Vozačka dozvola je  odložena za sledeću godinu. Contour effects 2-city color paletu sam želela, ali sada kada imam Aurinu odustala sam od nje. 
Da li ste vi ostvarili sve stvari koje ste sami sebi zadali? Pišite mi u komentarima, ljubim vas!

6 коментара:

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3