Странице

уторак, 25. октобар 2016.

Šta naručiti iz Avon kataloga?! (Kampanja 15/2016)

Ćao najbolji moji.
U julu je bilo poslednje prelistavanje Avon kataloga na blogu, pa sam se odlučila da uradim i za ovaj katalog. Čini mi se da ima jako dobrih ponuda sada, zato ću ovaj katalog podeliti sa vama.Inače, sprej za fiksiranje šminke i BB kremu sam naručila iz prethodnog kataloga. Za sada sam zadovoljna, napišite u komentarima ako bi ste volele recenziju ovih proizvoda. U ovom postu vam prikažujem proizvode koji su novi, koje želim da naručim i proizvode koje vama preporučujem. Ako niste još uvek naručili ili ne znate šta da naručite iz ove kampanje ja vam predlažem sledeće proizvode.. 
Infinitize maskara 299 din.
Koristila sam ovu maskaru i mogu da kažem da je neverovatna! Trepavice su duže, postignete volumen i podignutije. Baš se razmišljam opet da je naručim, jer cena je odlična!
 Sprej za telo 179 din.
Cena je više nego povoljna. Ja sam se opredelila za ovaj sa vanilom i sandalovinom, nisam koristila do sada sprejeve za telo pa evo da se oprobam malo :D Preporučujem i vama.
 Piling za lice 3u1 249 din.
Koristim ga i oduševljena sam, ovo definitivno preporučujem. Čisti kožu, uklanja šminku, koža posle njega mekana i jako lepa. Probajte, nećete se pokajati. 
 Puter za telo 199 din.
Svi ste hvalili ovaj puter a još uvek ga nisam probala i sada sam se konačno odlučila. Odlučila sam se za sa kakao puterom, a u ponudi su i SOS puter i sa matičnim mlečom. 
 Perfect Reds Pro 249din.
Nova kolekcija True Colour lakova za nokte, i svi su u tom tonu crvene, tamne, prelepe nijanse. Definitivno ću se odlučiti za jednu nijansu, samo još uvek ne znam za koju. (hehe) 
 Perfect Reds ruž za usne 399din.
Ista nova kolekcija kao i gore navedenih lakova za nokte. Tonovi boja su isto crveni, tamni, prelepe nijanse. Za ove ruževe se još uvek razmišljam da li da naručim neki. 

I to je to, nadam se da ste uživali, postavljate pitanja za Q&A ovde. Ljubim vas

34 коментара:

  1. Super preporuke! Fiksator mi je u planu da porucim,samo najbolje sam citala o njemu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post,planiram da kupim ovu kremu!

    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam dugo narucivala iz avona iz razliga sto je moja prijateljica prekinula raditi za njih, sigurno ima noviteta koje bi htjela isprobati, svakako cu pokusati naci osobu preko koje bi narucila proizvode

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Narucila sam isti lak XD
    http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Super su proizvodi, izuzev prvog, sve sam probala :)
    Mislim da su njihovi mat karmini sjajni, bogotovu berry nijansa (ne znam pun naziv), kao i koralna. Lakovi me ne odusevljavaju, jako brzo se skidaju, izuzev onog za jačanje i magic linije, a što se kreme za ruke tiče- sjajna je! Super post :)


    Pogledaj i moj blog i učlani se ako želiš :) smoothietglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lakovi zahtevaju njihov top coat Gel Shine da bi ostao duze na noktima (cak i do 7 dana, bar meni) :D <3

      Избриши
    2. Da, znam. Ali ja koristim golden rose lakove i mat top coat, i prošlog puta mi je stajao 21 dan bez problema, stim da se izrastak mnogo video :)

      Избриши
  6. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    ОдговориИзбриши
  7. Jelena draga, jako zanimljiv post. Hvala na odličnim predlozima.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши
  9. Great beauty products:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Really interesting post dear, thanks for sharing :)
    xoxo

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  11. Love the products!!
    they look so amazing!!!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2016/10/niagara-falls.html

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. Takodje ponekad narucim nesto iz Avona.Bas sam razmisljala kakav li je fiksator za sminku i da li da ga narucim. Javi utiske.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  13. Super, odlicni proizvodi i zanimljiv odabir.

    ОдговориИзбриши
  14. Rijetko narucujem iz Avona, ali dopadaju mi se njihovi ruzevi. Dugo vec trazim neki piling koji bi mi odgovarao, hvala na preporuci! Mozda ga isprobam :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Zaista bih mogla da svratim do AVON parfimerije, jednu su otvorili u mom kraju, baš da pronađm neku dobru maskaru! :)

    http://couturecase.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Rijetko narucujem iz Avona, ali dopadaju mi se njihovi ruzevi. Dugo vec trazim neki piling koji bi mi odgovarao, hvala na preporuci! Mozda ga isprobam :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3