Странице

четвртак, 21. јул 2016.

Outfit ideas for summer 2016

Ćaoo ljudii.
Kako ste? Šta radite? Sinoć sam proslavila svoj 19.rođendan, tako da uskoro očekujte post o poklonima(hehe). Divno sam se provela ali o tome malo više u sledećem postu. Učinilo mi se kao dobra ideja da izbacim ovakav post, ovo je jedna fotografija na koju će te vi odgovoriti sa Yes or No. Pišite u komentarima, i naravno da li ste za ili protiv ovakvih postova, da bih znala za u buduće.

YES or NO?
Haljinica- H&M
Starke- Vty
Torba- No brend 

Zapratite me na instagramu OVDE.
Komentarišite, ljubim vas.


25 коментара:

  1. nice look :)
    http://magdelblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. What a beautiful place!
    Nice look too :)

    xx
    treatu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Srecan rodjendan! :) Ja definitivno kazem DA, jako lep outfit :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, bas mi je drago da ti se svidja <33

      Избриши
  4. Yes, yes, yes!
    Sretan ti rođendaaan!

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rođendan. ❤❤❤ Jedva čekam post o poklonima. ☺ Moj odgovor naravno YES, inače odlična ideja za Yes or No outfite, vrlo kreativno.❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  6. Beautiful summer outfit!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Yes, yes great style honey :)
    awesome look!
    kisses from poland :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. YES!
    Definitivno, pogotovo ovo ljeto, totalno u trendu!
    Sretan ti rođendan sa zakašnjenjem, nadam se da si se lijepo provela. ☺

    Učanila sam se u tvoj blog. ☺

    http://ivafdiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3