Странице

петак, 22. јул 2016.

19.rođendan?! #Pokloni

Ćaoo svima!
Kako ste? Primetila sam da vam se moja kreativna ideja sa Yes or No baš svidela, jako sam srećna zbog toga, jer me podržavate i ulepšate mi dan vašim divnim komentarima. Uskoro slavimo 1.blogorođendan, jedva čekam! Inače, kao što vidite po naslovu posta, danas vam pokazujem šta sam dobila za svoj 19.rođendan. Elem, on je bio 20.jula, o da napunila sam 19.godina, kažu da sam već matora (haha -.-).  Garderobu ću vam predstaviti kroz outfit kombinacije, nisam htela ovako da je slikam. A još jedna zanimljiva stvar je što mi je paketić sa Banggood sajta stigao juče, tako da je baš stigao na vreme.
Zapratite me na instagramu ovde da se malo družimoo pa da krenemooo sa današnjim postom.

Bijou Amore parfem
Pa slatkasto miriše, okej je, pravi letnji miris.

 Essence sun club matt bronzing powder
Jako dugo sam htela ovaj bronzer i na kraju sam ga dobila, miriše predivno, čini mi se na kokos, predobar je, lepo se blenda, može da se nadograđuje, ma odličan je za leto!


 Essence long lasting concealer 
Probala sam ga i jako mi se dopada kako se utapkava blenderom, miriše lepo, struktura je divna, nisam to očekivala ali sada vidim zašto ga toliko hvale, sa razlogom ga hvale.

 Jet Set parfem
Ako niste čuli do sad o njima, oni su isti kao Economic parfemi, kopije poznatih brendova. Ja sam dobila u broju 05 Midnight poison-Christian Dior. Prelepo miriše mislim da će se brzo naći u potrošenim proizvodima.

 B.U & Charme
Oba divno mirišu, nisam koristila nijedan do sada, ali vidim da ćemo se lepo družiti.
 Noć Karnevala-Hana Filding
Od voljenog sam dobila ovu knjigu i cveće koje krasi sada ovaj post. Oduševljena sam njegovom kreativnošću. Počeću uskoro da je čitam. 
 Nakit
Narukvica, lanče, minđuše i prsten, pa sve je lepo uklopljeno, najviše mi se sviđa prsten, šta ćuuu :D 
I to je to bilo za ovaj post, 
pišite u komentarima šta vam se svidelo ili nešto ako nije,
 čujemo se, i ljubim vasss

19 коментара:

  1. Dobila si divne poklone.Lančić je odličan :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Predivmi pokloni, draga! :) Parfemcic mi kzgleda genijalno :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divni pokloncic. :)

    Http://frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Predivni pokloni :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Lijepi pokloni, sviđaju mi se. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  7. Predivne fotke, srecan rodjendan sa zakasnjenjem. :) <3

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne si stvarčice dobila. Knjiga mi se čini kao odličan poklon! :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3