Странице

недеља, 24. јул 2016.

19.rođendan-outfit

Ćao dragi moji.
Napunila sam 19 godina i već kažu da sam motora, a ne ne ne. Prošli post sa Yes or No mogu slobodno da kažem da je bio lepoo prihvaćen od strane vas i baš mi je drago zbog toga, hvala vam što podržavate moju ideju. Veliko hvala! Pa o rođendanu nema baš puno toga da se kaže sem da sam se provela božanstveno, napravila sam žurku i pozvala najmilije. Slavili smo čitavu noć, naravno hvala mojoj ljubavi koja mi je ulepšala još više tu noć. 
Poklončiće ste videli, ja sam se oduševila, garderobu ćete tek videti kroz outfit postove. Starija sam za godinu, ne mogu da verujem kako brzo leti vreme, i koliko sam se promenila u poslednjih godinu dana, na bolje naravno. Shvatila sam šta imam pored sebe i to ne želim da izgubim. Ako niste nekome rekli da ga volite učinite to, jer sutra možda bude prekasno. Kao osoba koja je rak u horoskopu, koja je vrlo romantična i emotivna vam dajem savet. Dve reči od sedam slova jako znače i dalje nisu izašle iz mode. 
A sada moj outfit. 
YES OR NO?!
Haljinica: H&M
Štiklice: Perla (Niš podzemna radnja)

I to je to, napišite u komentarima vaše mišljenje o ovoj rođendaskoj kombinaciji sa Yes or No. I da li želite još ovakvih postova, slobodno napišite šta mislite. 
Ljubim vas

60 коментара:

  1. You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    ОдговориИзбриши
  2. Izgledala si divno!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno si izgledala :))

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista divna kombinacija draga, definitivno yes. Stikle su sjajne. ☺ <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna si , haljina je preslatka, definitivno yes!!! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  6. Oh, dear you look so nice in this dress. I lovr this color and I wish to you all good things. M.

    ОдговориИзбриши
  7. Great outfit, you look awesome in this shade of pink :)

    ОдговориИзбриши
  8. Haljina mi se mnogomnogomnogo, sviđa i štiklice su prelijepe. I ti naravno. Sve je savršeno. Defintivno yes. Sve je prelijepo. :)



    http://adnnaacorner.blogspot.ba novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Bila si predivna. Najvise mi se svidja boja haljine, savrseno. Definitivno YES!

    Pratim te❤
    e-s-wonderland.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Outfit- definitivno DA! Preslatka si u toj haljinici :)
    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan ti je outfit definitivno da . Pitala si na mom blogu jel hoću da se zapratimo i ja tebe već pratim , ako želiš možeš i ti mene .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dodite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    😘

    ОдговориИзбриши
  12. Adorei o look! Achei linda a sandália! ;D

    Ótimo domingo!

    Beijo! ^^

    ОдговориИзбриши
  13. Congratulations! You look amazing in that dress and this color!
    I follow you))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  14. Drago mi je da se osecas bolje sad kada si za jednu godnu starija, kada znas da si dosta drugaija i bolje nego pre godnu dana. ❤ ❤ I outfit je naravno Yes. ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooooo draga moja <3 <3 <3 <3 <3

      Избриши
  15. haljinica je prekrasnaa
    ljepa si
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Jako si lepa,nisam znala da imaš 19 godina,mislila sam da imaš 16-17 , ali stvarno haha♥
    Štikle su prelepeee! ☺ Predivno izgledaš.
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Sve najbolje s malim zakašnjenjem! 19 godina stvarno nije puno, ko ti je to rekao ;) Izgledaš predivno, cjeli look je top. Definitivno yes! :)

    ОдговориИзбриши
  18. Sretan rodjendan!! Predivno izgledas,stikle mi se bas svidjaju! :) Kazem yes!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  19. Super outfit :D
    ilofashion5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  20. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  21. Naravno da nisi matora sa 19 godina :D Outfit je vrh vrhova, neverovatan, bozanstven, caroban, zadivljujuc (ok, shvatila si :D)... Outfit zasluzuje jedno ogromno YES <333

    Pominjes se u mom postu, pa pogledaj ako zelis:
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Ćao komšika! Hahaha... šalim se, sada sam videla da smo iz istog grana, inače: YES!
    Ako želiš, proveri moj polednji post- tema: "In & Out- leto 2016 (šeširi)".
    Pozz

    https://anastasijasblog.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3