Странице

уторак, 21. јун 2016.

Prelistavanje Avon kataloga C9/2016

Ćaoo najlepšee mojee!
Leto je konačnoo stiglo, škola je konačno gotova jel da? 
Sada je vreme za uživanje. Svakoga dana izlaze novi letnji hitovi ako niste primetili pogledajte yt :D
Napravila sam instagram pa ko želi može da me zaprati ovde jfashionlover97

U današnjem postu prelistavamo zajedno novi Avon katalog koji traje do 06.07.2016. 
Ova kampanja mi se čini jako zanimljivom, zato želim to da podelim sa vama.


Jedan od noviteta je novi Cherish parfem koji preprepredivno miriše. 

Balzam za stopala
Cena: 179 din.
Fantastically Firming
Krema za telo, zateže i regeneriše.
Cena: 399 din.

Little Black Dress Eau Fraiche parfem
Orijentalno cvetno osvežavajuća kategorija (sočno limunovo ulje, ružičasti božur, mošus)
Cena: 799 din.

5 u 1 tretman za negu noktiju
Nisam koristila ali planiram, skinula sam nadograđene nokte i trebala bih sada da ih oporavim.
Cena: 179 din.
Color Trend baza za šminku
Cena: 299 din.

 Žele za tuširanje sa narom i mangom.
Primamljivo izgleda, i to je jedan od noviteta.
Cena: 259 din.
Moram da napomenem da u katalogu imate razne akcije kao što su 3 proizvoda za 459 din, pa onda tri naturals proizvoda za samo 499 din. Pogledajte katalog na avon.rs.

Pratite me na:
Twitter-u: Fashion Lover
We Heart It: Fashion Lover
Instagramu: jfashionlover97

Nadam se da vam se dopao ovaj post, pišite koji mi vi proizvod preporučujete u ovom katalogu.
Ljubim vas

18 коментара:

  1. Ima odličnih stvari,trebala bi probati žele za tuširanje :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Za sad sam poručila tretman 5 u 1 , i penu za čišćenje lica.. :-)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

  3. Super post draga, ima dosta zanimljivih proizvoda u novom katalogu :)

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične stvari, samo da pitam di si kupila kupaći? :)
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nis, podzemnom prolazu. Stvarno ne znam kako se zove radnja :)

      Избриши
  5. Sounds very nice:) Great post:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ima zaista dobrih proizvoda i ponuda. Odličan izbor. :)<3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3