Странице

четвртак, 09. јун 2016.

Fashion ideas

Ćao drage moje.
Kako ste mi danas? Vidim na blogovima da je za neke raspust počeo, i baš mi je drago zbog toga. Za mene se može reći da je počeo, još samo diploma 17.juna i gotovaa škola. :D
Još lepši osećaj je što počinje divno godišnje doba, i svi se radujemo i sreća je još veća jer to je letoo. Još pored vaS draga osoba, pa se zadirkujete, držite za ruke, blesavite, pevate i to na ulici u 3 ujutru. Jedva čekam da krene letnje ludilo. 
Kao što ste već i sami ukapirali volim jednostavne stvari, jednostavan prsten, picu sa pavlakom, najobičniju šetnju, dve reči od 7 slova koje i dalje imaju veliko i moćno značenje i još nekoliko sitnica. Zato danas vam predstavljam jednu kombinaciju koja je jednostavna a i dalje IN. Ne verujem da će ikada izaći ovakve stvari iz sveta mode. 



Košulja, obožavam košulje, ovakve posebno, boja je savršena
Šorts, teksas, bez ikakvih detalja, najbolje da se uklopi uz sve.
Plava torbica preko ramena, mala a stane svašta u nju, zar ne?
Sandalice sa visikom petom, ovakve nameravam da kupim, skroz su mi full, izgledaju simpatično.
Kao aksesoare sam izdvojila naočare i narukvice. Fan sam puno narukvica na jednoj ruci.


Da li vam se svidela kombinacija? Da li su vam okej ovakvi postovi ili da ih zaobiđem? 
Pišite mi u komentarima.
Ljubim vas

25 коментара:

  1. Hello dear,
    fantastic post!!
    I really like your blog, would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ОдговориИзбриши
  2. Torbica je divna 😍

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno je!Ali torbica jw hit!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je predivan! Mnogo miv se sviđa i uvod u post! ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predobra kombinacija,bas mi se svidja!

    Osvoji 75$ za drveni Jord sat, više na blogu ► POGLEDAJ OVDE!

    BebaGottel

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3