Странице

недеља, 27. март 2016.

Prelistavanje Avon kataloga 05/2016

Kuc kuc. Na vratima je zakucalo proleće. A zajedno sa njim i novi Avon katalog. Prelistala sam ga nekoliko puta, a svidele su mi se samo dve svarčice. Baš šteta. Ali vi ćete sigurno naći nesto zanimljivo na Avon.rs. 
Inspiracija su mi bili prelepi zumbuli koji mi krase dvorište. I naravnoo medena srca :D Uživajte.




Ultra Beaty ruz za usne
 (fotografija je preuzeta sa Avon sajta)

Nezno sredstvo za uklanjanje sminke oko ociju
(Fotografija je preuzeta sa Avon sajta)

Sta se vama dopada iz novog kataloga? 
Pišite u komentarima. Ljubim vas


18 коментара:

  1. Slike su odlične *-* ♥
    Meni se jako sviđaju Avon-ovi ruževi :)
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno nisam poručivala mnogo u Avonu, više sam bila za Oriflame. Ali.. Probala sam neki puder kod drugarice i oduševila sam se! Poručila sam neke stvarčice i čekam da mi stignu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces biti zadovoljna Kristina :)

      Избриши
  3. Inače obožavam prelistavati kataloge i to nekoliko puta isti hahah :) Super post, jako lijepe slike :D

    http://catherinehere.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obožavam kataloge, ali još nisam dočekala najnoviji Avonov katalog. Znam da imaju i jako lepe parfemem. Odličan post ❤☺

    Novi post kod mene
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične fotografije, zanima me kako uspiješ uvijek napisati ovako dobre postove?!! Predivni su! :)<3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    ОдговориИзбриши
  6. Iz ovog kataloga sviđa mi je samo jedan lak za nokte, dok sam iz predhodnog nekoliko stvari naručila :D

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  7. Nažalost, nisam dobila katalog, jer ga donosi moja prijateljica, no nije ga donijela, tako da ne mogu s vama komentirati. :/

    NOMINIRANA SI -> Annie's secret

    ОдговориИзбриши
  8. fotografije su ti odlicne! svaka cat!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3