Странице

четвртак, 25. фебруар 2016.

TMI tag

Za danas sam uradila jedan zanimljiv tag, već sam ga radila u prvom postu na blogu ali je bio malo više drugačiji.(Kao da ga je neko pa i procitao na pocetku) Za ovaj post je zasluzna predivna devojka Tijana koja me je nominovala i hvala joj na tome. 
Ako se još uvek niste prijavili za giveaway to možete učiniti OVDE
Pa da krenemo sa pitanjimaa.

1. Šta imaš na sebi?
-Helanke i majicu. 
2. Užasan raskid?
-Pa bilo ga je.
3. Koliko si visoka?
-165.
4. Imaš li tetovaže?
-Ne, ali imam u planu.
5. Imaš li pirsinge?
-Bušila sam oba uveta, na levo tri, na desno dve rupice.
6. OTP?
?
7. Omiljena serija?
-Revenge.
8. Nesto sto ti nedostaje?
 -On. <3 'kilometri nas dele'
9. Omiljeni bend?
 -Pa ne znam, stvarno.
10. Najdraža pesma?
 11. Horoskopski znak?
-Rak.
12. Omiljena glumica?
-Sarah Jessica Parker.
13. Kvalitete koje trazis u partneru?
 -Pamet. (haha)
14. Najdraži citat?
-Kakve su vam misli, takav vam je i život.
15. Najdraži glumac?
-Nikola Kojo.
16. Najdraža boja?
-Pink.
17. Tiha ili glasna muzika?
-Zavisi od raspoloženja, ali uvek može glasna. 
18. Gde ideš kada si tužna?
-Posebno mesto. 
19. Koliko ti treba vremena da se istuširaš?
-10 minuta.
20. Koliko ti treba vremena da se spremis ujutru?
-30 minuta.
21. Jesi li ikad bila u fizičkoj tučnjavi?
-Nisam, ali mogla sam.
22. Nešto što te privlači kod druge osobe?
 -Osmeh, ponašanje.
23. Nešto sto te odbija od druge osobe?
-Laž, dvoličnost.
24. Razlog zašto si se priključila blogovanju?
-Htela sam da podelim svoje mišljenje sa drugima, da upoznam nove prijatelje, i verujem da ćemo jednog dana svi da se upoznamo.
25. Tvoji strahovi?
-Prvo su to insekti. A drugo, da ne ostanem sama bez meni bitnim osobama.
26. Poslednja stvar koja te je rasplakala?
-Njegovo ponašanje, i to danas.
27. Zadnji put kad si rekla da nekoga volis?
-Pre 2 dana ja mislim.
28. Značenje tvog imena na blogu?
-Zaljubljenik u modu.
29. Zadnja knjiga koju si pročitala?
-Sakrij me od zaborava. Tarin Fišer.
30. Koju knjigu trenutno citas?
-Oslobodi me. Dž.Kener.
31. Zadnja serija/emisija koju si pogledala?
-Revenge.
32. Zadnja osoba sa kojom si pričala?
-Otac.
33. Odnos između tebe i osobe kojoj si zadnjoj poslala poruku?
-Jako lep odnos imamo Avon dama i ja.
34. Najdraža hrana?
-Spagete. :D
35. Mesto koje želiš posetiti?
 -I dalje neostvarena želja, Beč..
36. Zadnje mesto gde si bila?
-Škola. :D
37. Imaš li simpatiju?
-Naravno.<3
38. Zadnji put kad si nekog poljubila?
-Sinoć.
39. Zadnji put kad si optužena za nešto?
-Nisam skoro.
40. Ko bi sledeci trebao odgovoriti na ova pitanja?
-Nominujem dve divne blogerke Ninu Marijanu. :)



Nadam se da su vam se odgovorili dopali, ovaj tag moze da uradi svako ko želi. 
Ljubim vas


32 коментара:

  1. Odličan tag, dopadaju mi se tvoji odgovori, slike su ti baš tumblr! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican tag i predivne slicice.☺ Hvala ti na nominaciji, sigurno cu ga uskoro uraditi.☺❤

    ОдговориИзбриши
  3. Super post draga! Bile smo nominirane za isti post,pa ako želiš pogledaj kako sam ja odgovarala, link je ispod! :) <3

    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/18th-episode-got-me-like.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/tmi-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, obožavam ovakve postove!!!

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, na ovaj način možemo bar malo da te upoznamo :)
    Sviđa mi se odgovor da ti je omiljeni horoskopski znak rak :P

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <------

    ОдговориИзбриши
  6. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  8. Sviđa mi se tag, odlična su pitanja, a tvoji odgovori još bolji, kratki i jasni, što baš volim. :) ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.rs/2016/02/glambox-otvaranje-februar-2016.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe i ja volim kratke i jasne odgovore :) <3

      Избриши
  9. Ti si prva čije sam odgovore (i pitanja) pročitala baš od prvog do zadnjeg! Haha, odličan post. ♥


    Annie's secret

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala ti Jeko sto si ovako sjajno odradila tag za kojeg sam te nominovala... LjUBIM TE :***

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na nominaciji lepotice. Puno puno :***

      Избриши
  11. Odličan post,odgovori su kratki i jasni.Jako mi se sviđa tvoj blog savršen je <3
    Učlanila sam se u tvoj blog,pa ako želiš uzvrati <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post,
    HVala ti sto si posjetila moj blog
    tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Imamo isto probušene uši lijevo 3 desno 2 :D Serija Revenge je stvarno vrh ja sam je odgledala u jednom dahu sto se kaze, bez pauza i gledanja ostalih serija okolo... dosta mi se odgovora tvojih svidja moram da priznam :DD

    https://asja91.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post. Slike su predivne.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3