Странице

недеља, 14. фебруар 2016.

Prelistavanje Avon kataloga 03/2016

Pre svega želim da poželim svima koji slave.
 Srećan Sveti Trifun.
A naravno tu je i Dan zaljubljenih, srećan Dan zaljubljenih.

Nedelja je, moj omiljeni dan u nedelji, tada sam sa svojom porodicom, zajedno doručkujemo, ručamo i večeramo. Tome se posebno radujem zato što preko nedelje nikada ne sedimo zajedno za stolom, zbog obaveza i zbog posla mojih roditelja. Ali tu je nedelja da sve to lepo nadoknadimo :D
U sredu nažalost krećemo u školu, kreću obaveze, kreće onaj strah u stomaku pred kontrolni, puno učenja. Još ja kao dodatnu obavezu sam ubacila odlazak na fitness, i to uglavnom svakog dana. 
Matura mi je 20.maja, ipak mora malo da se smrša i dovede linija u red :D

Okej, danas prelistavamo Avon katalog, izdvojila sam vam nekoliko stvarčica koje su mene privukle, nisam koristila ove proizvode, a vec dugo se razmišljam da ih naručim. Pa ovako..



1. Avon Glow kuglice za bronzani ten. Koštaju 499din.
 2. Nailwear Pro+ lak za nokte, baš ovaj je u nijansi Innocence. I cena je 199din.
 3. Kiss'n'Go ruz za usne. Bas ova je nijansa Passion. I cena je 179din.
 4. Gel za tuširanje. Vanila i sea puter. Cena je 129din.

5. Losion za telo sa mirisom jasmina. Pakovanje je preslatko morate da priznate. Ovo zadovoljstvo kosta 249din.
 6. Krema za ruke i nokte sa mirisom jasmina. Kao i losion ima predivno pakovanje i košta samo 109din. Kostila sam ovakvu kremu i odlična je.
 7. Kupka sa mirisom crne orhideje i maline. Prelepo mirišee i predivno pakovanje ima. Cena je 249din.

 Da li ste koristili neki od ovih proizvoda ili razmišljate da naručite?
 Pišite mi u komentarima.
 Ljubim vas



36 коментара:

  1. Great pick, avon is really nice brand, i have some products from them and they are very great:)

    ОдговориИзбриши
  2. Imala sam gel za tuširanje, ali ne odgovara mi jer imam osetljivu kožu. I da, ponvo nisam pogledala predhodi katalog i zato sada idem odmah da prelistam sadašnji :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super proizvodi,nisam nijedan koristila do sad ali to se lako moze promijeniti,haha :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. nice blog =)
    f4f via gfc?
    xoxo

    https://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  5. Odabrani proizvodi su super! Novi katalog Avona je mnogo zanimljiv. <3
    Želim ti sretan i uspješan povratak u školu, da bude mnogo petica! :)

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/history-truly-madly-deeply-more-than.html
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/winter-school-outfits.html

    ОдговориИзбриши
  6. Love the color of the nail polish ♥

    Jess
    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  7. Everything are great , gel, body lotion, bronzer, lipstick - fantastic, I must watch this on avon site. Thx you for share.

    ОдговориИзбриши
  8. Baš sam se obradovala što je Avon spomenut u ovom postu, jer sam baš i ja pre nekoliko dana prelistavala taj katalog i poručila baš ovu preslatku kremu za ruke, koju si izdvojila :) Na prvi pogled mi je privukla pažnju, a i cena je baš pristupačna :) Mislim da se neću razočarati kad bude stiglo, jer me retko šta razočara od Avonovih proizvoda :)
    Novi post je na mom blogu, a i ja sam nova u svetu blogovanja, pa bi mi bilo drago ako bi posetila i uzvratila praćenje :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces se razocarati sigurno, kremica jako lepo hidrira :)

      Избриши
  9. Dugo radim sa Avonom i zaista sam zadovoljna sa njihovim proizvodima. Porucila sam sad taj novi parfem sa prve strane tj set, kuglice su odlicne kao i lak. Imam sve proizvode koje si ubacilaa i zadovoljna sam sa njima! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/02/leopard-turtleneck.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da cu i ja biti zadovoljna sa njimaa <3

      Избриши
  10. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, a i proizvodi koje si izabrala :)
    Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti http://vesnamar.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Ova kupka je prelepa, imam je i divno mirise. Super post

    poljubac Adela Acanski

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicni su mi Avon proizvodi a svidja mi se izbor koje si izdvojila :)

    http://asja91.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  14. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3