Странице

субота, 09. јануар 2016.

Wish list | ALEXANDAR Cosmetics

Ne mogu da verujem da u ponedeljak opet krećemo u školu, ali dobro idemo samo 3 nedelje i onda opet raspust od 29.januara. To me jako raduje. Nadam se da ste se lepo odmorili za vreme ovog raspusta, i da ste spremni za nove pobede što se tiče škole. 

Vec duže vreme gledam ove stvari na sajtu alexandar-cosmetics i nikako da odem tamo da kupim par stvari, nego ih samo tako gledam od kuce (haha). 
Želela sam da podelim svoju listu želja sa vama, ima jos sajtova za wish list postove, ali to cemo drugom prilikom, u nekom sledećem postu.
Ove proizvode bih želela da kupim. Ništa ne mogu da vam kažem kada ni ne znam kakvi su. 
Ali nadam se da ću se družiti sa njima. Ispod svake slike imate link ka njihovom sajtu gde možete da naručite ove proizvode. 
Uživajte :) 

Paletica mi deluje jako zanimljivo. Pogledaj ovde KLIK .


Mislim da bi mi ova četkica olakšala stavljanje pudera. Pogledaj ovde KLIK .

Tečni karmin. KLIK

Takođe tečni karmin. KLIK

Četkica za blendanje. Čula sam dosta pozitivnih komentara o njoj. Kupiću je sigurno. A vi je pogledajte ovde KLIK

Ova paleta je savršena! KLIK


Čula sam dosta dobrih komentara o ovoj paleti, možda se stvarno isplati sav novac. KLIK
(fotografije su preuzete sa interneta)

Ljubim vas


30 коментара:

  1. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2015/12/vintage-dress.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! I sama bi rado nabavila dosta ovih proizvoda,mada improvizujem sa onim sto imam :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. I love NYX products and I have some from them. Love their lip tints! :)

    Have a great day! :)

    xoxo,
    SHAIRA // www.missdream-girl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična lista, svi proizvodi su ekstra. ☺♥

    GIVEAWAY → fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super wishlist. Ja imam NYX contour paletu i odlicna je, neces se pokajati ako je uzmes :)

    Adela Acanski

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno super wishlista. Ova prva paleta stvarno izgleda obecavajuce, ne znam zasto!

    Novi post, pa pogledaj ako zelis-- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Very nice!

    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post draga.
    Posjeti moj blog i pretplati se ako zelis <3
    http://amnafashdiary.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  9. I love NYX!<3
    Do you want follow each other in GFC and G+? please let me know in my blog! have a great day <3
    http://stargazershia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlična lista! Ja takođe već duže vreme planiramd aodem i kupim prvo nove četkice za senku i onaj mat sjaj. I svakodnevno prolazim pored njihove radnje i nikako da kupim :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Cala cetkica za tecni puder izgleda predobro. Ako kupis, javi utiske❤

    ОдговориИзбриши
  12. These lip creams ♥♥♥ ^^
    Kisses!

    ОдговориИзбриши
  13. Ajme i ja bi to ♥
    Super post ♥
    Češće radi takve postove ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan postt jako mi se sviđa!! Sviđa mi se
    Ako želiš posjeti moj blog,prati me,uzvratit cu. <3 LOVE!!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3