Странице

понедељак, 14. децембар 2015.

Skidanje šminke sa lica

Caoo ljudii. Kako ste? Jel ste dobro? :D 
Danas vam pokazujem moju rutinu skidanja sminke sa lica. Nadam se da ce vam biti zanimljivo. Fotografije sam poredjala po redosledu kako skidam sminku. Isto tako sam vam pokazala i proizvode koje koristim. Oni variraju s` vremena na vreme a ovo je trenutna rutina.
Jedno jako bitno pravilo je da NIKAD ali nikad ne odlazite u krevet sa sminkom. Koza sve pamti. Za nekoliko godina vratice vam za to. A mozda vec i sutra, zavisi kakav tip imate koze, i koliko ste stari. Znaci razumeli smo se? :) 
Pa da krenemo..

Ovo je moja dnevna/skolska sminka. Tecni puder, korektor, malo maskare, olovka za obrve, labelo i to je to, spremnaa.
 Prvo skidam puder tonikom, ovaj tonik mi je u tagu Potrosi 5 do kraja godine. Dobar tonik, ne skidam sa njim sminku sa ociju jer jakooo pecee. 
 Pa onda sa dvofaznim uljem od Balea-e, skidam sminku sa ociju. Meni je ovo favorit, obozavam ga. Drzim par sekundi i samo povucem i kraj, skinuo je maskaru, ajlaner sve. Svima preporucujem.
 A onda idemo u kupatilo da se lepo skrabujemo (haha), kao pomoc Biotenu dolazi cetka za ciscenje lica (Avon), odlicna kombinacija.
 Kada sam to uradila, prelazim jos jednom micelarnom vodom. Mada meni je ova micelarna voda jako dobra i za skidanje same sminke. Zavisi kad kako imam vremena tj.da li me mrzi da se mackam ili samo na brzinu skidam sminku.
 I na kraju, utrljam Niveinu kremicu. Spremna sam za spavanje. 
 Ovo su svi proizvodi koje sam koristila.

Nadam se da ste uzivali i da vam se dopao post. 
Kako vi skidate sminku? 
Jedva cekam da vidim vase komentare sa rutinom skidanja sminke.

Ljubim vas puno

12 коментара:

  1. You look beautiful:) Love your eyes color:)
    Have a lovely week!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Fabulous review. Loved your detailed post.

    ОдговориИзбриши
  3. what a lovely post my dear
    amazing item Review
    you are such a natural Beauty

    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su prelepe, uostalom kao i ceo post <3 <3 Ja se ne sminkam mnogo cesto, tako da nemam neku svoju rutinu, ali ova tvoja deluje super :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Znas pa ja obicno samo stavim labelo,i caoos hahah xd.Posle ga obrisem rukom i to ti je to xd,ja nisam neko ko voli ili uopste zna da skida i stvalja sminku xd.

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3