Странице

недеља, 27. децембар 2015.

25 stvari koje želim da ostvarim u toku 2016.godine

Želje, želje, želje. Uvek nešto želimo, težimo ka cilju da se to i ostvari. Već neko vreme pravim listu stvari koje želim da precrtam u toku sledeće godine, volela bih da na kraju 2016. godine ne zateknem nijednu ne precrtanu stvar. Nadam se da će tako i biti. Potrudiću se. 
 Inače pre nego što krenemo sa listom, ovo sam jutros zatekla u čarapici :D Baš sam se obradovala, to znači da je Deda Mraz počeo da deli poklone :D 
Dobrovoljno dati krv;
Smršati malo više;
Kupovati vise garderobu, manje šminku;
Biti organizovanija;
Redovno ubacivati papiriće u teglicu uspomena;
Uspeti nedelju dana bez haosa u sobi(vraćati sve na svoje mesto);
Hraniti se zdravo;
Napraviti policu za štikle;
Dobiti vozačku dozvolu;
Kupiti novi mobilni telefon;
Naručiti glambox;
Nedelju dana bez slatkiša;
Snalaziti se bolje u kuvanju;
Napraviti porodično stablo;
Naručiti contour effects 2-city color;
Više pešačti, manje koristiti taksi;
Biti redovnija na blogu;
Dostići 100 pratilaca na blogu;
Izlaziti još više sa prijateljima;
Pokušati bez kašnjenja bilo gde;
Napraviti originalan poklon najboljoj drugarici za rođendan;
Obići sve kafiće u gradu;
Potrošiti barem pola kozmetike, osloboditi mesta za nove;
Naručiti nešto sa stranih sajtova;
Napraviti par nagrađivanja na blogu;
Ovo je bila moja lista, nadam se da ste i vi napravili svoju listu stvari koje trebate da ostvarite u sledecoj godini.
Nadam se da ste uzivali, ljubim vas

24 коментара:

  1. Zelim ti da ti se sve zelje ostvare i uspjesnu Novu godinu ti zelim !

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam slike!Zaista mi se svidja post!

    amourheros.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne slike i zeljice!
    Nadam se da će ti se sve ispuniti i sretna ti Nova Godina! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Puno srece ti zelim, da uspes sve! Odlican post. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Divne sličice! Želim ti da sve ciljeve ostvariš :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27/12/15 22:55

    Ja stvarno nemam nista protiv tebe, zapravo ja obozavam tvoj blog, ali imam jednu malu zamerku sto se tice ovog posta. Nije hejt, samo jedna pozitivna kritika kako bi bila sto bolja. Mislim da si ovim postom malcice iskopirala Anju Minic i vidim da si uzela neke iste stvari koje je ona napisala u svom postu. To je uredu, ali samo ako napomenes u postu da si uzela nekoliko ideja od nje. Molim te, nemoj da te ovaj komentar iznervira ili bilo sta drugo, stvarno si sjajna ali svi mi barem ponekad gresimo (ja sam prva na listi ljudi koji grese haha, ali ozbiljno) :D

    ОдговориИзбриши
  7. Post je odličan, dijelim neke ciljeve s tobom.
    Nadam se da ćes moći pogledati moj blog http://annagabriela313.blogspot.hr/ hvala unaprijed <3

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma inspirativno :) Nadam se da će ti se sve želje ostvariti :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post, kao i uvek :) Slike su savrsene, a carapice dominiraju haha :D <3

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post, sve pohvale od menee :-*
    Novi post kod me, znacilo b mi da pogledas:http://krsticmila.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3