Странице

петак, 06. новембар 2015.

Snovi postaju stvarnost

Okej, tajna zakona privlacenja stvarno radi. Ma koliko god se vama cinilo da je to cista glupost u koju veruju samo nenormalni ljudi ja zapravo verujem u to. Verujem univerzumu da cuje moje misli i da ce mi ostvariti ono sto stvarno zelim. Ja, prva nisam verovala u to. Ali cuda su moguca i snovi se zaista ostvaruju. Ovo sto cu vam ispricati je mozda samo cista sreca ali ja ne verujem da je to samo random izvucen broj. Ali vec mesecima razmisljam da se prijavim na neki ali ipak to nisam ucinila jer sam bila u fazonu "ma nema sanse da budem ja ta koja ce da osvoji neke pokloncice". Ali sam ipak u sebi mislila da cu biti ja ta, vec sam sebe zamisljala kako sam osvojila nesto i kako sam srecna do neba! I sta se desilo onda..

Ima vise od skoro tri nedelja kako sam videla giwavej na blogu kod drage Kace, prvo sam razmisljala da li da napisem u komentaru mail i drzavu, posle kratkog razmisljala odlucila sam da se po prvi put kandidujem, prijavim kako god. Razmisljala sam o tome da cu ja biti ta, ta koja nosi tu narukvicu kako me vec svi pitaju gde sam je kupila. Verovali ili ne svakoga dana sam razmisljala o tome. Da bi se posle 2 nedelje desilo cudo. Za mene je to cudo. Kada sam pogledala Katarin post prvo sam bila u fazonu da je mozda pogresila ili da je doslo do neke zablude, greske. Nisam mogla da verujem sta se desava. Komentarisala sam joj post, (outfit je bio predobar), ali nista nisam spominjala sa namerom da ce mozda ispraviti gresku. Nisam verovala sve dok mi nije komentarisala post i rekla mi da joj se javim na mail. Tada sam videla da nije greska i da sam stvarno ja ta. Bila sam presrecna! I sada sam, jer mi je paketic stigao :D

Imam jos jednu situaciju sa novcem koji je dosao iz vedra neba. Mislila sam kako u dzepu imam odredjenu sumu novca kako sam vec kupila neke stvarcice i kako ih nosim, da bi posle nedelju dana nasla novac na stolu, realno ne radi se o maloj svoti novca da bih vam sada napisala, ali to sam dobila na poklon od rodbine. Totalno ne planirano, 

Hocu da vam kazem da sve sto zelite mozete da ostvarite ma koliko god cilj bio veliki, ali morate da verujete u to da cete ostvari cilj. Da radite na njemu svakoga dana. Opcije za ostvarivanje cilja cete sami videti, resenje problema samo ce se pojaviti, verujte mi.

Ako ste ubedjeni da cete dobiti jedinicu i to kazete na glas, univerzum ce cuti to i uslisice vasu zelju. Vasa zelja za njega je zapovest. Kakve su vam misli takav vam je i zivot. Ne zaboravite to.
Mozete me sada i osudjivati zbog svega ovoga sto sam napisala ali mislim da nije slucajno ovo sto mi se desava. Mozda je to sve samo sreca? Ja mislim da nije. Zelela sam, to sam i dobila. Razmisljala sam o ovim stvarim svakodnevno i na kraju se isplatilo. 

Zato pazite sta zelite :) 


Ljubim vas



8 коментара:

  1. I ja vjerujem u zakon privlacenja, kada nesto zaista iskreno zelis i dobit ces. Ili ako mislis da mozes ili ne mozes u svakom slucaju si upravu. Po meni je sve do psihe i do tvog okruzenja...barem kod mene je slucaj takav iako mozda dolazi sporo ali dolazi sve onako kako zelim :))

    http://asja91.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Čula sam za zakon privlačenja pre mesec-dva.. Probala sam sa nekim sitnicama ali nista se nije desilo.. Iskreno verujem da postoji, ali licno moj problem je sto ne verujem dovoljno, i kada mislim pozitivno i vizualizujem recimo telefon, svesna sam da nemam novca i da taj telefon ne moze biti moj.. Zato ga i nemam..
    Da ne duzim, dobar je post draga i drago mi je sto verujes i siris zakon privlacenja :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razmisljaj kako ga vec imas, kako ga koristis, verujem da ce ti se ostvariti. Hvala draga <3

      Избриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3