Recenzija Essence *stay all day* pudera

Dobrodošli na moj blog.
Ja sam Jelena i danas sam tu sa još jednom recenzijom. A u pitanju je još jedan Essence proizvod, sada je to Essence puder Stay All Day. Dolazi u četiri nijanse: soft beige, soft creme, soft nude i soft sant.
Ovaj puder imam skoro 2 meseca tako da je vreme da pričam o njemu pošto sam skupila sve utiske. Setila sam se pa sam vam islikala kako se on ponaša na mojoj koži.
Stay All Day puder je iz kolekcije Long lasting 16h. Moj je u nijansi 15 soft creme. Dolazi u pakovanju od 30ml. Košta 519din.
Ne stoji na licu baš 16h po meni je to nemoguće, ali 8h sigurno. Provereno. Prosijam se na T zoni posle 6h možda, ali on i dalje stoji na licu. 
Ja imam kombinovani(mešovit)tip kože. T zona je masna dok su mi obrazi suvi. Tako da preporučujem ovaj puder devojkama koje imaju kombinovani tip ka suvijem, zato što ne znam kako bi se ponašao sa masnijom kožom.

Jedna pumpica je sasvim dovoljna.
Ovaj puder ima vrlo prijatan miris, to mi se mnogo sviđa kod njega. Lepo se razmazuje nije previše gust i može da se nadograđuje ali meni je dovoljan jedan sloj. Ima srednju pokrivnu moć. Ne izgleda kao maska na licu, vec se lepo stopi sa vašim licem. Pokriće sve nedostatke na licu, crvenila, ispucale kapilare i ostale stvari.
Kao pomoćnika sam koristila Avon četkicu za tečni puder.
Ukratko o njoj, odlična je. Lepo se pere, ne otpadaju dlačice. Platila sam je oko 250din. Preporučujem. 


Da li ste probali Essence puder?
Ako jeste da li ste zadovoljni? 
Nadam se da vam se svidela recenzija i da ste dobro pošto ne pamtim kada je u novembru ovako sijalo sunce i bilo ovako toplo, mozda i jeste ali za kratke rukave sigurno nije bilo.

Postavljajte pitajte za Q&A OVDE.

Ljubim vas puno




Постави коментар

55 Коментари

  1. Izgleda mi kao baš dobar puder.Inače ja to ne koristim,ali možda u budućnosti kupim ovaj.

    flyovanje.blogspot..com

    ОдговориИзбриши
  2. Great product:) You are so pretty:)
    Have a nice day!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely post! I am new follower and hope you can follow me too) xx

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam isti, najtamnija nijansa, i bio.mi.je zaista odlican, a sada sam presla na Garnier BB kremicu.

    http://hamafashionandbeauty.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Super pst ♥
    Ako kozes pogleaj moj novi post
    vannja9.blogspot/

    ОдговориИзбриши
  6. Great post! Love it

    fatacarolina.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  7. Deluje super, nisam obratila paznju na njega :)

    Pogledaj moj blog ako zelis
    http://saskascloud.blogspot.rs/?m=0

    ОдговориИзбриши
  8. Sestra redovno koristi ovaj puder,dobar odlicno prekriva,iako ja ga ne koristim jer mi nije bas potreban full coverage.
    Super post :*

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Super recenzija :) Nisam probala puder, ali deluje bas fino <333
    Ako zelis, pogledaj moj novi post :)
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/11/proizvodi-koje-koristim-u-poslednje.html

    ОдговориИзбриши
  10. Ovaj nisam nikad probala :D vidim imamo isti tip kože,ako je tebi odgovarao vjerujem da bi i meni :D I super za četku,baš me zanimalo kakva je :D

    ОдговориИзбриши
  11. Bočica je zaista slatka a meni je izgled proizvoda bitan. Nisam koristila ovaj puder,što ne znači da neću uskoro. Ja sam skoro koristila Nivea i Lavera puder,ali nisam zadovoljna njima,pa mi je ova preporuka došla kao poručena. Hvala !

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Great post :)
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post :-) :-*

    POGLEDAJTE MOJ BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/11/trust-me.html

    ОдговориИзбриши
  14. Puder se cini kao odlican!
    pogledaj moj post: http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/11/nakit-noviteti.html

    ОдговориИзбриши
  15. Nisam probala ovaj puder, ali izgleda da je odličan.

    Jasmina Di, x. | The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  16. Hello! you have a great blog :)
    you may want to observe the GFC? :)
    I like to be in touch with interesting blogs :)
    I greet warmly the Polish!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. You are so beautiful dear !!
    Great post, I love this make up :)

    have a wonderful day!!

    ОдговориИзбриши
  18. Dvoumila sam se da li da taj puder kupim,medjutim ipak sam odabrala miss sporty :) Morat' cu da probam i taj :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  19. Jako mi se sviđa tvoj blog,dizajn bloga i način pisanja. Što se tiče Essenca lično moje mišljenje jeste da su najbolja marka šminke naravno od onih jeftinijih,a jako kvalitetne proizove imaju. Sviđa mi se to što si slikala i kako izgleda i prekriva bubuljice,pre i posle.Inače,imaš lepo lice. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Baš si me privukla ovim postom da isprobam ovaj puder. Stavljam ga na listu želja. :-)
    http://mylittlebafcorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  21. Bas mi je bio potreban novi puder! Hvala ti na ovom postu,jako je koristan! :***
    BebaGottel
    Instagram
    Facebook
    Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман8/1/16 23:19

    da li je 15 najsvijetlija nijansa i da li je više bijela? jer ja sam bijela al ne sad jako.. ja sam kupila prije 3 dana 10 i previše je narancas i ne pase mi pa mislim pogledati 15 nijansu

    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. 10 jeste najsvetlija. Ali 15 je neka sredina, mislim da bi ti odgovarala.

      Избриши
  23. Анониман8/3/16 18:59

    Ja sam danas uzela na akciji za 415 din ovaj puder...mogu reci da mi je ovo do sad najbolji drogerijski puder..a tek za tu cenu....smesno ga je ne isprobati:-)

    ОдговориИзбриши
  24. Follow me via gfc and I follow back

    www.changeable-style.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3