Summer Favorites 2015

Leto je skoro iza nas,dani su brzo prosli,barem meni,ne znam za vas. Leti bar ja izbegavam toliko da se sminkam i sredjujem,obicno obucem nesto lagano,zbog prevelikih vrucina,od make up-a karmin,upotpunim obrve i to je to spremna sam. Pa da evo mojih letnjih favorita:

1. COLORTREND Avon 
U pitanju je nijansa po nazivu deco pink. Ovo je letnja nijansa,obozavam da je nosim preko dana,tako da mi spada u dvevni make up. Struktura i nije bas za pohvalu ali mene je boja ocarala. Uzela sam ga na jednoj akcija od 199dinara.
 2. GOLDEN ROSE-eyebrow pencil
Olovka za obrve u nijansi 307. Moram da priznam da sam se iznenadila kada sam je kupila,a kupila sam je bas iz radoznalosti,jer su Golden Rose lakovi odlicnog kvaliteta. Ali za 160/170 dinara nisam ocekivala neki kvalitet tako dobar,ali prevarila sam se pa sad svim svojim drugaricama poklanjam i preporucujem da kupe,jer su olovke stvarno odlicne,nisu previse tvrde a ni previse meke,taman bas kako treba. 
3.  Lakovi za nokte
Prvi lak koji mi je letnji favorit jeste COLORAMA-Maybelline,u nijansi 26,kosta nekih 250 dinara,ostaje na noktima i do 7 dana,meni je ovo prava letnja nezna boja,jos i ako ste malo pocrneli,odlicna kombinacija!
Drugi lak je MAGIC-Avon,Mineral Crush u nijansi Rose quartz. Pre svega svidja mi se tekstura ovog laka,kada ga namazete imate osecaj neceg hrapavog,ali preko stavite top coat i mirni ste 7 dana. Cena mu je nekih 250 dinara,nisam sigurna ali sigurna sam da ima jos par nijansi koje bih morala da isprobam. Preporucujem!
4. Avon Naturals -body care 
Meni veliki favorit ovog leta,tzv.shimmering od vanile. Ovo je dvofazni losion za telo sa sljokicama koje su predivne. Predivan miris. Zadrzava se na kozi. Jednostavno obozavam ovaj losion.  
 5. B.U. 
Ovaj parfem sam nedavno okrila u sopstvenoj kutiji sa make up-om,meni je bilo dovoljno da ga idim i da se zaljubim u njega,ponovo. Ja sam zaludjenik kada je B.U u pitanju,jednostavno to je savrsenstvo u jednoj bocici od 75ml,dok cene ne mogu da mu se setim ali je bilo oko 450,500dinara u Lilly-u. Pritkraju je i sigurno cu ga kupiti opet. 
6. PAZI STA ZELIS 
Favorit leta je i knjiga od Aleksandre Poter. Mene je ova knjiga ostavila bez daha,prelepa ljubavna prica. Biranje izmedju dva muskarca,to sam cula mali milion puta,tako da je po mom misljenju ova knjiga odlicna. Preporucujem! 
7.  TED 2
Film koji definitivno prepocujem onima koji nisu gledali,Ted 2 je komedija. Ovo je jos jedan deo i jos jedan tezak zadatak za Teda zato sto mora da dokaze da je ljudsko bice-covek. Pogledajte.


Nadam se da ste uzivali u mojim letnjim favoritima,kao sto sam i ja uzivala,ljubim vass




Постави коментар

0 Коментари